Четвер
02.05.2024
23:15
Вітаю Вас Гость
RSS
 
Кулажинська ЗОШ І-ІІІ ступенів
Головна Реєстрація Вхід
»
Меню сайту

Міні-чат

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 168

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Форма входу

Головна » 2019 » Червень » 25 » Звіт директора школи за 2018 - 2019 н.р.
10:33
Звіт директора школи за 2018 - 2019 н.р.

Звіт директора 

Кулажинської ЗОШ І – ІІІ ступенів

Гребінківської районної ради

Полтавської області 

про роботу в  2018 – 2019 н.р.

    Сьогодні, 24.06.2019 року, ми зібралися, щоб зробити певні підсумки роботи колективу школи, оцінити діяльність директора на посаді  протягом 2018 – 2019 н.р.  Як директор школи в своїй діяльності протягом звітного періоду керувався законами України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», державною національною програмою «Освіта» (Україна – ХХІ ст.), Положенням про загальноосвітній навчальний заклад, Статутом школи, Правилами внутрішнього трудового розпорядку, посадовими обов’язками директора школи та іншими нормативними документами, що регламентують роботу керівника загальноосвітнього навчального закладу.

    У 2018 – 2019 н.р. управління закладом спрямовано на здійснення державної політики в галузі освіти, збереження кількісних і якісних параметрів мережі, упровадження нових освітніх технологій, розвиток здібностей дітей, підвищення якості і ефективності внутрішкільного управління, що забезпечувалось перспективним, річним та робочим навчальними планами. Адміністрацією школи проводились засідання з різними структурними підрозділами, такими як, рада школи, батьківський та профспілковий комітети.

     Педагогічний колектив школи на протязі 2018 – 2019 н. р. працював над проблемою «Спрямування інноваційних технологій на підвищення компетентностей учасників навчально – виховного процесу в рамках особистісно – орієнтованого навчання».      

     В школі навчається 70 учнів, працює 16 педагогів, переважна більшість яких, є випускниками школи. Усі діти мікрорайону охоплені навчанням. Навчальний процес здійснюється українською мовою. Вчителі школи поєднують традиційні методи із інноваційними технологіями  навчання, що дозволяє урізноманітнити діяльність учнів на уроках, а саме: 

працювати в малих групах, виконуючи різні завдання і ролі;

збирати інформацію, факти, уміти їх аналізувати з різних точок зору, висувати гіпотезу, робити висновки;

надає можливість висловлювати свої власні думки. 

     За підсумками 2018 – 2019 н.р. 10% учнів мають високий рівень знань, 42% - достатній рівень, 38% - середній  по школі і 10% учнів мають початковий рівень знань.  Учні 4 та 9 класів добре склали ДПА.  Якість знань в 4 класі – 51%, в 9 кл. – 69%. За результатами ЗНО якість знань випускників 40%. Два з них  одержали оцінки  достатнього рівня, всі інші – оцінки середнього рівня. Якість знань по школі  становить 54,3%, що є на  0,4 % нижчою проти минулого року. 

   Учні школи брали участь у районних предметних олімпіадах, конкурсах ім. П. Яцика та Т. Шевченка.  За результатами мали перші, другі та треті місця на районних олімпіадах з історії, української мови та літератури, фізики, біології, хімії, географії, трудового навчання, інформаційних технологій та конкурсах ім.П.Яцика та Т.Шевченка. та були учасниками та призерами обласних, а також стали переможцями районного та обласного етапу конкурсу ім. Лесі Українки «Змагаймось за нове життя», «Олімпійського лелеченяти», Всеукраїнських  конкурсів , «Ми – за тверезе життя»,  «Полтавщина – земля моя свята», «Молодь обирає здоров’я». Учні школи постійно приймають участь у конкурсах «Козацькі забави». «Джура», «Веселка», у всеукраїнських конкурсах «Геліантус», «Кенгуру», «Левеня», «Бобер», «Соняшник», «Олімпус», Галерея кімнатних рослин. Учениця 10 класу посіла третє місце в районному етапі науково - дослідницьких робіт учнів членів МАН.

   Проведено  районний семінар заступників директорів з виховної роботи на тему: «Байдужість – найвища жорстокість. Профілактика та шляхи подолання булінгу в школі».  

   На базі навчального закладу відбувся обласний семінар – практикум для завідувачів (директорів) районних, міських методичних кабінетів (центрів), ОТГ Полтавськоі області за темою "Методичний супровід упровадження компетентнісного підходу в діяльність закладів освіти".

    Методична робота в школі будується на основі діагностування, аналізу інформації про стан професійної компетентності педагогів, їхніх потреб і труднощів, які виникають під час роботи Традиційними формами методичної роботи в школі були педради, інструктивно – методичні наради,  виставки,  методичні об'єднання, атестація, наставництво,  розробка методичних рекомендацій, предметні тижні, наради при директорі. В школі працювали чотири методоб’єднання. Всі вчителі були залучені до роботи у районних методичних об’єднаннях,

    Робота методичних об’єднань була спрямована на удосконалення методичної підготовки, фахової майстерності вчителя, удосконалення методики проведення уроку. Протягом року проводились методичні наради з метою ознайомлення з нормативними документами, державними стандартами викладання окремих предметів, передовим педагогічним досвідом.

    У школі ведеться цілеспрямована робота щодо створення умов для інтелектуального та духовного розвитку обдарованих дітей. Задоволення їх потреб здійснюється шляхом залучення до різних видів творчості. Робота гуртків, позакласні заходи.

   Основний критерій визначення ефективності методичної робо¬ти — результативність навчально-виховного процесу.

   Всі працівники школи вчасно пройшли курси підвищення кваліфікації. Протягом року, вчителі, які атестувались провели відкриті уроки та виховні заходи. Результати атестації: атестувалися чотири  педагогічні працівники, два з яких підтверджували кваліфікаційну категорію «Спеціаліст першої категорії», іншим присвоєно кваліфікаційну категорію «Спеціаліст другої категорії» В 2018 – 2019 н.р. виховна робота в школі спрямована на реалізацію Державної національної програми «Освіта. Україна ХХІ ст.», концепції національно – патріотичного виховання дітей та молоді». Основними напрямами позакласної та позашкільної роботи було національно – патріотичного виховання , родинно – сімейне, художньо – естетичне, моральне, формування здорового способу життя, сприяння творчому розвитку особистості. У відповідності до цих напрямів планувалась робота з учнями, надавалась допомога класним керівникам, організовувася внутрішньошкільний контроль. Проведені місячника: «Увага – діти на дорозі»,  правових знань, національно – патріотичного виховання, протипожежної безпеки, Безпеки життєдіяльності, озеленення території та інші. Проведені свята : День знань,  Святий Миколай, Новий рік, 8 Березня, День пам’яті та примирення, День Соборності, Захисника Вітчизни, Свято останнього дзвінка та ряд інших.  

   В школі працювали гуртки: вокальний та хореографічний, юний інформатик, драматичний, умілі руки та спортивний. Проведені предметно – тематичні тижні: української мови та літератури, математики, хімії, історії та правознавства, початкових класів, англійської мови, трудового навчання та технологій. Учні школи брали участь у благодійній акції «Від серця до серця», акції «Допоможемо зимуючим птахам», конкурсах малюнків. Надана гуманітарна допомога воїнам АТО батальйону «Полтава». Протягом року активно працював волонтерський загін.

   Діяльність  класних керівників спрямована на роботу з сім’ями, дітьми, які перебувають у складних життєвих умовах. На внутрішкільному обліку перебуває чотири дитини. В школі діє самоврядування «Президентська республіка», яку очолює Президент, що обирається учнями 5 -11 класів.

   Силами педагогічного та обслуговуючого колективів, батьків приміщення та територія школи підтримується на належному санітарно – гігієнічному рівні. У приміщені школи проводяться ремонти класних кімнат, коридорів, спортзалу, їдальні. 

     Постійно ведеться контроль за відвідуванням учнями школи.

     Діти оздоровлювались в двох оздоровчих таборах. Всього оздоровлено 60 дітей. Для оздоровлення були залучені державні кошти у розрахунку 25 грн на дитину, батьків та місцевих підприємців.

    Всі учні школи охоплені гарячим харчуванням. 82% за рахунок батьківських коштів, решта – пільгові категорії безкоштовно.    Систематично проводиться профілактична робота по попередженню травмування та нещасних випадків.  

        Вже стало традицією щорічно організовувати екскурсії для вчителів..

      Фінансово-господарська діяльність школи здійснюється відповідно до статуту.

    Джерелами фінансування є:

кошти відділу освіти, молоді та спорту Гребінківської РДА, кошти Кулажинської сільської ради, благодійні внески батьків, благодійні внески фізичних осіб.

    Фінансовий звіт за минулий рік є на сайті школи.

      Школа намагається підтримувати свій позитивний імідж, створюючи умови для  розвитку здібностей дітей, поступово покращується матеріально – технічна база,  підтримується сприятливий психолого – педагогічний клімат.

      Враховуючи сучасні вимоги, стиль керівництва більш близький до демократичного, так як більшість рішень приймаються на основі врахування думки колективу й інтересів справи. Рішення до управління та контролю за освітнім процесом адміністрація школи приймає колегіально.         

    Аналіз результатів за минулий рік показав наступне: реалізація функцій управління закладом здійснюється за допомогою організаційно – педагогічних, організаційно – розпорядчих, фінансово – господарських методів, які спрямовані на забезпечення  функціонування та розвитку навчального закладу, вдосконалення освітнього процесу в школі та підвищення його ефективності

       Основними завданнями розвитку закладу є:

1. Забезпечити належний рівень функціонування закладу.

2. Спрямувати зусилля педагогічного колективу на створення сприятливих умов для формування здорової дитини.

3. Упроваджувати комплексно – цільові  програми нового змісту і форми організації освітнього процесу НУШ.

4. Вдосконалювати зміст, форми і методи навчальної діяльності, приведення їх у відповідність із сучасними потребами суспільства і дитини.

5. Створювати організаційно – методичні передумови для реалізації завдань профільного навчання.

6. Реалізувати принцип наступності й перспективності між дошкільною та початковою загальною освітою.

7. Забезпечити контроль за дотриманням державних стандартів освіти, підвищенням ефективності освітнього процесу.

8. Удосконалювати систему контрольно – аналітичної діяльності з питань управління освітнім  процесом з метою постійного відстеження результативності та динаміки змін,  підвищення відповідальності кожного працівника за результати  своєї роботи.

9. Удосконалювати систему відстеження виконавської дисципліни працівників закладу та дотримання управлінських рішень.

10. Удосконалити роботу з вивчення , узагальнення та впровадження передового педагогічного досвіду. 

11. Спрямувати зусилля педагогічного колективу на створення сприятливих умов для виявлення та розвитку обдарованих, здібних та талановитих дітей.

12. Удосконалювати систему  виховної роботи та забезпечити її ефективність.

13. Вживати заходів щодо економного використання тепла, води, електроенергії та майна закладу.

14. Забезпечити безпечні умови функціонування закладу, збереження та зміцнення здоров’я учнів та працівників.

15. Створити ефективну систему контролю з боку адміністрації школи, громадського контролю з боку ради школи, медичного працівника за організацією харчування школярів.

  Я, як директор, вчителі, обслуговуючий персонал намагаємось робити все для того, щоб школа була затишною, чистою та сучасною.

  Вдячний педагогічному колективу, обслуговуючому персоналу за досягнуті результати та тісну співпрацю. 

  Сподіваюсь на подальше порозуміння у роботі.

 

Переглядів: 377 | Додав: comon | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Календар
«  Червень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Архів записів

Друзі сайту