Середа
24.04.2024
10:57
Вітаю Вас Гость
RSS
 
Кулажинська ЗОШ І-ІІІ ступенів
Головна Реєстрація Вхід
»
Меню сайту

Міні-чат

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 168

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Форма входу

Головна » 2018 » Липень » 11 » Звіт директора Кулажинської ЗОШ І – ІІІ ступенів Гребінківської районної ради Полтавської області про роботу в 2017 – 2018 н.р.
13:31
Звіт директора Кулажинської ЗОШ І – ІІІ ступенів Гребінківської районної ради Полтавської області про роботу в 2017 – 2018 н.р.

  Сьогодні ми зібралися, щоб зробити певні підсумки роботи колективу школи, оцінити діяльність директора на посаді протягом 2017 – 2018 н.р. Як директор школи в своїй діяльності протягом звітного періоду керувався законами України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», державною національною програмою «Освіта» (Україна – ХХІ ст.), Положенням про загальноосвітній навчальний заклад, Статутом школи, Правилами внутрішнього трудового розпорядку, посадовими обовязками директора школи та іншими нормативними документами, що регламентують роботу керівника загальноосвітнього навчального закладу.

  У 2017 – 2018 н.р. управління закладом спрямовано на здійснення державної політики в галузі освіти, збереження кількісних і якісних параметрів мережі, упровадження нових освітніх технологій, розвиток здібностей дітей, підвищення якості і ефективності внутрішкільного управління, що забезпечувалось перспективним, річним та робочим навчальними планами. Адміністрацією школи проводились засідання з різними структурними підрозділами, такими як, рада школи, батьківський та профспілковий комітети.

  Педагогічний колектив школи на протязі 2017 – 2018 н. р. працював над проблемою «Спрямування інноваційних технологій на підвищення компетентностей учасників навчально – виховного процесу в рамках особистісно – орієнтованого навчання».

 В школі навчається 68 учнів, працює 16 педагогів, переважна більшість яких, є випускниками школи. Усі діти мікрорайону охоплені навчанням. Навчальний процес здійснюється українською мовою. Вчителі школи поєднують традиційні методи із інноваційними технологіями навчання, що дозволяє урізноманітнити діяльність учнів на уроках, а саме:

працювати в малих групах, виконуючи різні завдання і ролі;

збирати інформацію, факти, уміти їх аналізувати з різних точок зору, висувати гіпотезу, робити висновки;

надає можливість висловлювати свої власні думки.

  За підсумками 2017 – 2018 н.р. 10% учнів мають високий рівень знань, 42% - достатній рівень, 38% - середній по школі і 10% учнів мають початковий рівень знань. Учні 4 та 9 класів добре склали ДПА. Якість знань в 4 класі – 66%, в 9 кл. – 67%. За результатами ЗНО якість знань випускників 60%. Три з них одержали оцінки високого та достатнього рівня, два – оцінки середнього рівня. Якість знань по школі становить 51 ,2%, що є на 0, 9 % нижчою проти минулого року.

 Учні школи брали участь у районних предметних олімпіадах, конкурсах ім. П. Яцика та Т. Шевченка. За результатами мали перші, другі та треті місця на районних олімпіадах з історії, української мови та літератури, фізики, біології, хімії та конкурсах ім.П.Яцика та Т.Шевченка. та були учасниками та призерами обласних, а також стали переможцями районного та обласного конкурсів відеороликів, «Олімпійського лелеченяти», Всеукраїнських конкурсів «Змагаймось за нове життя», «Ми – за тверезе життя», «Полтавщина – земля моя свята», фестивалю юних пожежних. Учні школи постійно приймають участь у конкурсах «Козацькі забави». «Джура», «Молодь обирає здоров’я», «Веселка», у всеукраїнських конкурсах «Геліантус», «Кенгуру», «Левеня», «Бобер», «Соняшник», «Олімпус», Галерея кімнатних рослин. Учень 11 класу посів перше місце в районному та третє в обласному етапі науково- дослідницьких робіт учнів членів МАН.

 Проведено районний семінар вчителів початкових класів на тему «Від інноваційного змісту освіти через педагогічну майстерність вчителя до формування компетентністної особистості учня».

 Вчитель фізики Нежива М.В.. переможець районного конкурсу «Учитель року» та учасник обласного.

 Вчитель української мови та літератури Ткаченко А.С. посіла третє місце в конкурсі «Ми за тверезе життя» в номінації для дорослих.

 Методична робота в школі будується на основі діагностування, аналізу інформації про стан професійної компетентності педагогів, їхніх потреб і труднощів, які виникають під час роботи Традиційними формами методичної роботи в школі були педради, інструктивно – методичні наради, виставки, методичні об'єднання, атестація, наставництво, розробка методичних рекомендацій, предметні тижні, наради при директорі. В школі працювали чотири методоб’єднання. Всі вчителі були залучені до роботи у районних методичних об’єднаннях,

 Робота методичних обєднань була спрямована на удосконалення методичної підготовки, фахової майстерності вчителя, удосконалення методики проведення уроку. Протягом року проводились методичні оперативки з метою ознайомлення з нормативними документами, державними стандартами викладання окремих предметів, передовим педагогічним досвідом.

  У школі ведеться цілеспрямована робота щодо створення умов для інтелектуального та духовного розвитку обдарованих дітей. Задоволення їх потреб здійснюється шляхом залучення до різних видів творчості. Робота гуртків, позакласні заходи.

  Основний критерій визначення ефективності методичної робо­ти — результативність навчально-виховного процесу.

  • працівники школи вчасно пройшли курси підвищення кваліфікації. Протягом року, вчителі, які атестувались провели відкриті уроки та виховні заходи. Результати атестації: три підтвердили кавліфікаційні категорії, Васько Н.М. встановлено кваліфікаційну категорію «Спеціаліст вищої категорії»

  В 2017 – 2018 н.р. виховна робота в школі спрямована на реалізацію Державної національної програми «Освіта. Україна ХХІ ст.», концепції національно – патріотичного виховання дітей та молоді». Основними напрямами позакласної та позашкільної роботи було національно – патріотичного виховання , родинно – сімейне, художньо – естетичне, моральне, формування здорового способу життя, сприяння творчому розвитку особистості. У відповідності до цих напрямів планувалась робота з учнями, надавалась допомога класним керівникам, організовувася внутрішньошкільний контроль. Проведені місячника: «Увага – діти на дорозі», правових знань, національно – патріотичного виховання, протипожежної безпеки, Безпеки життєдіяльності, озеленення території та інші. Проведені свята : День знань, Святий Миколай, Новий рік, 8 Березня, День памяті та примирення, День Соборності, Захисника Вітчизни, Свято останнього дзвінка та ряд інших.

 В школі працювали гуртки: вокальний та хореографічний, юний інформатик, драматичний, умілі руки та спортивний. Проведені предметно – тематичні тижні: української мови та літератури, математики, хімії, історії та правознавства, початкових класів, англійської мови, трудового навчання та технологій. Учні школи брали участь у благодійних акціях, акції «Допоможемо зимуючим птахам», конкурсах малюнків.

 Діяльність класних керівників спрямована на роботу з сім’ями, дітьми, які перебувають у складних життєвих умовах. На внутрішкільному обліку перебуває чотири дитини. В школі діє самоврядування «Президентська республіка», яку очолює Президент, що обирається учнями 5 -11 класів.

 Силами педагогічного та обслуговуючого колективів, батьків приміщення та територія школи підтримується на належному санітарно – гігієнічному рівні. У приміщені школи проводяться ремонти класних кімнат, коридорів, спортзалу, їдальні.

  Постійно ведеться контроль за відвідуванням учнями школи.

 Діти оздоровлювались в двох оздоровчих таборах. Всього оздоровлено 58 дітей. Для оздоровлення були залучені державні кошти у розрахунку 25 грн на дитину, кошти сільської ради, батьків та місцевих підприємців.

 Всі учні школи охоплені гарячим харчуванням. 80% за рахунок батьківських коштів, решта – пільгові категорії безкоштовно. Систематично проводиться профілактична робота по попередженню травмування та нещасних випадків.

 Школа брала участь у конкурсі опорних сільських закладів району. Комісія, відвідуючи школу, дала високу оцінку освітньому закладу, роботі директора та педагогічного колективу.

 Вже стало традицією щорічно організовувати екскурсії для вчителів..

 Фінансово-господарська діяльність школи здійснюється відповідно до статуту.

Джерелами фінансування є: кошти відділу освіти, молоді та спорту Гребінківської РДА, кошти Кулажинської сільської ради, благодійні внески батьків, благодійні внески фізичних осіб.

   Фінансовий звіт за минулий рік є на сайті школи.

 У 2017/2018 навчальному році за кошти спецрахунку школи придбано::

1.Кольоровий принтер вартістю 5900 грн.

2. Господарські товари на суму 6500 грн.

 Школа намагається підтримувати свій позитивний імідж, створюючи умови для розвитку здібностей дітей, поступово покращується матеріально – технічна база, підтримується сприятливий психолого – педагогічний клімат.

 Враховуючи сучасні вимоги, стиль керівництва більш близький до демократичного, так як більшість рішень приймаються на основі врахування думки колективу й інтересів справи. Рішення до управління та контролю за освітнім процесом адміністрація школи приймає колегіально.

 Аналіз результатів за минулий рік показав наступне: реалізація функцій управління закладом здійснюється за допомогою організаційно – педагогічних, організаційно – розпорядчих, фінансово – господарських методів, які спрямовані на забезпечення функціонування та розвитку навчального закладу, вдосконалення освітнього процесу в школі та підвищення його ефективності

 Основними завданнями розвитку закладу є:

  1. Забезпечити належний рівень функціонування закладу.
  2. Спрямувати зусилля педагогічного колективу на створення сприятливих умов для формування здорової дитини.
  3. Упроваджувати комплексно – цільові програми нового змісту і форми організації освітнього процесу.
  4. Вдосконалювати зміст, форми і методи навчальної діяльності, приведення їх у відповідність із сучасними потребами суспільства і дитини.
  5. Створювати організаційно – методичні передумови для реалізації завдань профільного навчання.
  6. Реалізувати принцип наступності й перспективності між дошкільною та початковою загальною освітою.
  7. Забезпечити контроль за дотриманням державних стандартів освіти, підвищенням ефективності освітнього процесу.
  8. Удосконалювати систему контрольно – аналітичної діяльності з питань управління освітнім процесом з метою постійного відстеження результативності та динаміки змін, підвищення відповідальності кожного працівника за результати своєї роботи.
  9. Удосконалювати систему відстеження виконавської дисципліни працівників закладу та дотримання управлінських рішень.
  10. Удосконалити роботу з вивчення , узагальнення та впровадження передового педагогічного досвіду.
  11. Спрямувати зусилля педагогічного колективу на створення сприятливих умов для виявлення та розвитку обдарованих, здібних та талановитих дітей.
  12. Удосконалювати систему виховної роботи та забезпечити її ефективність.
  13. Вживати заходів щодо економного використання тепла, води, електроенергії та майна закладу.
  14. Забезпечити безпечні умови функціонування закладу, збереження та зміцнення здоров’я учнів та працівників.
  15. Створити ефективну систему контролю з боку адміністрації школи, громадського контролю з боку ради школи, медичного працівника за організацією харчування школярів.

Я, як директор, вчителі, обслуговуючий персонал намагаємось робити все для того, щоб школа була затишною, чистою та сучасною.

Вдячний педагогічному колективу, обслуговуючому персоналу за досягнуті результати та тісну співпрацю.

Сподіваюсь на подальше порозуміння у роботі.

 

Переглядів: 427 | Додав: comon | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Календар
«  Липень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031

Архів записів

Друзі сайту